https://www.youtube.com/watch?v=CX11yw6YL1w&list=RDCX11yw6YL1w&start_radio=1

 

 

 

 

What’s left to say?
還能說什麼?
These prayers ain’t working anymore
這些祈禱都不再有用
Every word shot down in flames
每一字每一句都在火焰中燃燒殆盡
What’s left to do with these broken pieces on the floor?
當心碎一地,我又該怎麼辦?
I'm losing my voice calling on you
我只能一遍一遍撕心裂肺的求你回來
 
‘Cause I’ve been shaking, I’ve been bending backwards ‘till I’m broke
我不斷地顫抖,  我一直不斷的做到最好,直到某天我終於倒塌了
Watching all these dreams go up in smoke
眼睜睜的看著我的夢想灰飛湮滅
 
Let beauty come out of ashes
就讓美麗從灰燼中重生
Let beauty come out of ashes
就讓美麗從灰燼中重生
And when I pray to God all I ask is 
當我向上帝禱告時, 我要問的只是
Can beauty come out of ashes?
灰燼中會有美好倖存嗎 ?
 
Can you use these tears to put out the fires in my soul?
你是否可以用這些眼淚來澆熄我心中的火焰 ?
‘Cause I need you here, oh
因為我需要你的陪伴
 
‘Cause I’ve been shaking, I’ve been bending backwards ‘till I’m broke
我不斷地顫抖,  我一直不斷的做到最好,直到某天我終於倒塌了
Watching all these dreams go up in smoke
眼睜睜的看著我的夢想灰飛湮滅
 
Let beauty come out of ashes
就讓美麗從灰燼中重生
Let beauty come out of ashes
就讓美麗從灰燼中重生
And when I pray to God all I ask is
當我向上帝禱告時, 我要問的只是
Can beauty come out of ashes
灰燼中會有美好倖存嗎 ?
Can beauty come out of ashes
灰燼中會有美好倖存嗎 ?
arrow
arrow
    全站熱搜

    GloriaChiang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()