close

 

https://www.youtube.com/watch?v=D5P1R6CRsoM

 

 

 

 

 

 

Sunrise with you on my chest
日出暖陽和依偎在我胸膛上的你
No blinds in the place where I live
我所居住的地方沒有窗簾
Daybreak open your eyes
黎明喚醒你
'Cause this was only ever meant to be for one night
原本只是一夜情
Still, we're changing our minds here
世事依舊  但我們正在改變想法
Be yours, be my dear
專屬於你  你是唯一
So close with you on my lips
透過嘴唇  更加的貼近你
Touch noses, feeling your breath
輕碰鼻子  感受你的氣息
Push your heart and pull away, yeah
是我們之間欲拒還迎的小遊戲
Be my summer in a winter day love
你是寒冬中的太陽  我的愛人
I can't see one thing wrong
我看不出任何錯誤
Between the both of us
在我們倆之間
Be mine, be mine, yeah
屬於我  只屬於我
Anytime, anytime
無論何時

 

Ooh, you know I've been alone for quite a while
哦  你知道我已孤單了一段時間  不是嗎?
haven't I? I thought I knew it all
我以為我了解一切
Found love but I was wrong
找到了真愛  但我錯了
More times than enough
虛度光陰
But since you came along
但自從你出現後
I'm thinking baby
我有了不同的想法,寶貝

 

You are bringing out a different kind of me
你讓我發現了不同以往的自己
There's no safety net that's underneath, I'm free
不需要害怕受傷心碎  無拘無束
Falling all in you
深陷於你
Fell for men who weren't how they appeared, yeah
你總愛上那些表裡不一的男人
Trapped up on a tightrope now we're here, we're free
身陷困境  直到我們遇見了彼此  無拘無束
Falling all in you
深陷於你

 

Fast forward a couple years, yeah
時光飛逝過了幾年
Grown up in the place that we live
在居住之地漸漸成長
Make love, then we fight
相愛  爭吵
Laugh 'cause it was only meant to be for one night baby
大笑  這原本只是一夜情
I guess we can't control
我猜我們就是無法控制
What's just not up to us
那些由不得我們的事
Be mine, be mine, yeah
屬於我  只屬於我
Anytime, anytime
無時無刻

 

Every time I see you baby I get lost
每次見到你時  都像失了魂
If I'm dreaming, baby, please don't wake me up
如果這是一場夢  寶貝  請別叫醒我
Every night I'm with you I fall more in love
與你共度的每個萬夜  都讓我更深陷其中
Now I'm laying by your side
現在我躺在你身旁
Everything feels right since you came along
自從你出現後  一切都感覺如此美好
I'm thinking baby
我有了不同的想法,寶貝

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    GloriaChiang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()