https://www.youtube.com/watch?v=9qrO40LfT2k&list=PLJi41TYjy2Eyx7hDW7XDxDWr0AW0V076A&index=34

 

 

 

https://sobakome.pixnet.net/blog/post/43353256

source  三分鐘熱度

 

Faded / Titanium

 

You were the shadow to my light
我的光明,總是有你的陰影來亂
Did you feel us
你感覺到我們之間…
Another start
又有了一個新的開始了嗎?
You fade away
然後你消失了
Afraid our aim is out of sight
你害怕未知的目標
Wanna see us
你希望看到的,只是我們仍然……
Alive
弱弱的活著…
Where are you now
你現在在哪裡呢?
Where are you now
你在哪裡呢?
Where are you now
你在哪裡?
Was it all in my fantasy
這一切,只是我的想像嗎?
Where are you now
你在哪裡呢?
Were you only imaginary
還是,你只是我幻想出來的前男友?
Where are you now
你在哪裡?
Atlantis
傳說中的「亞特蘭提斯帝國」
Under the sea
它在海裡
Under the sea
在深海裡……
Where are you now
那你又在哪裡呢?
Another dream
我又作了一個夢
The monsters running wild inside of me
我心中的怪物狂奔著
I'm faded
然後我就漸漸消失了
I'm faded
然後我就死掉了嗎?
So lost
我有一種迷失的感覺
I'm faded
我也不見了
I'm faded
我也不見了
So lost
這種感覺很迷失
I'm faded
我也不見了

 

I'm bulletproof, nothing to lose
我刀槍不入,亡命天涯。
Fire away, fire away
開槍吧!開槍吧!
Ricochet, you take your aim
子彈彈開, 你繼續瞄準
Fire away, fire away
開槍吧!開槍吧!
You shoot me down but I won't fall
你擊中了我 但我不會倒下
I am titanium
我是金鋼不壞啊
You shoot me down but I won't fall
你擊中了我 但我不會倒下
I am titanium
我是金鋼不壞啊
I am titanium
我是金鋼不壞啊


These shallow waters, never met
這水太淺了,它也……
What I needed
無法滿足我
I'm letting go
因為我正要變成一顆…
A deeper dive
深水炸彈……XD
Eternal silence of the sea
我感覺週圍是永夜的死寂
I'm breathing
但我仍在呼吸…
Alive
嗯,我還活著,真好
Where are you now
那你呢?在哪裡?
Where are you now
在哪裡?
Under the bright
在這個明亮
But faded lights
但是漸漸黯淡的光線中
You set my heart on fire
你又來點燃我的心了
Where are you now
你在哪裡呢?
Where are you now
你在哪裡呢?
Where are you now
你到底死到哪去了? XD
Atlantis
傳說中的「亞特蘭提斯帝國」
Under the sea
它在海裡
Under the sea
在深海裡……
Where are you now
那你又在哪裡呢?
Another dream
我又作了一個夢
The monsters running wild inside of me
我心中的怪物狂奔著
I'm faded
然後我就漸漸消失了
I'm faded
然後我就死掉了嗎?
So lost
我有一種迷失的感覺
I'm faded
然後我就死掉了……

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    GloriaChiang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()