https://www.youtube.com/watch?v=-2U0Ivkn2Ds&list=PLJi41TYjy2Eyx7hDW7XDxDWr0AW0V076A&index=600

 

 

 

 

 

 

(A Great Big World)

 

Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧  我再也撐不住了
I'll be the one if you want me to
我願意成為你的唯一  只要你希望
Anywhere I would have followed you
任何地方 我都願意跟隨你
Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧  否則我要放手了

 

 

(Christina Aguilera & A Great Big World)

 

And I, I'm feeling so small
我感覺自己是如此的渺小無力
It was over my head
已經超出我能承受的範圍
I know nothing at all
我是如此無知迷茫
And I, will stumble and fall
而我將會經歷再一次的挫敗
I'm stilling learning to love
我還在學習如何去愛
Just starting to crawl
就像嬰兒在學習如何爬行
Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧  否則我要放棄了
I'm sorry that I couldn't get to you
我很抱歉  沒辦法打動你的心
Anywhere I would have followed you
無論你去哪  我都會追隨你
Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧  否則我要放手了
And I, will swallow my pride
而我  可以吞下所有的尊嚴&驕傲
Your'e the one that I love
明明你是那個我最愛的人
And I'm saying goodbye
我卻得放棄離去
Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧  否則我要放手了
And I'm sorry that I couldn't get to you
我很抱歉  沒辦法打動你的心
And anywhere I would have followed you
無論你去哪  我都想追隨你

 

ohhh ohhh

 

Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧  否則我要放手了
Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧  否則我要放棄了
Say something
說些什麼吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    GloriaChiang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()