https://www.youtube.com/watch?v=ZSM3w1v-A_Y

 

 

 

 

 

 

作词/作曲:Ryan Tedder
 

 

I'm holding on your rope
我緊握著你垂愛的希望之繩
Got me ten feet off the ground
使我擁抱愛情美夢
And I'm hearing what you say
傾聽你說的一切
But I just can't make a sound
但我只能沉默不語

 

You tell me that you need me
你告訴我你需要我
Then you go and cut me down, but wait
卻又離開讓我夢想破滅  只能等待
You tell me that you're sorry
你說感到內疚抱歉
Didn't think I'd turn around and say
沒想到我會憤然轉身 並說

 

That it's too late to apologize, it's too late
你的道歉來的太晚太遲,已太遲
I said it's too late to apologize, it's too late
我說這道歉來的太晚太遲,已太遲
Too late, oh
已太遲

 

I'd take another chance, take a fall
再一次的嘗試  再次地被擊倒
Take a shot for you
奮不顧身只為愛你
And I need you like a heart needs a beat
需要你就如同心臟需要跳動一般
But it's nothing new, yeah yeah
但這已經是過去式了

 

I loved you with a fire red
我曾愛你猶如烈火
now it's turning blue
現在卻是痴心換絕情
And you say
Sorry like the angel

你像天使一樣說著 "對不起"
heaven let me think was you
讓我誤以為你的懷抱就是天堂
But I'm afraid
但是我害怕


I'm holding on your rope
我緊握著你垂愛的希望之繩
Got me ten feet off the ground
使我擁抱愛情美夢

 

 

 

 

不是每一句對不起,都能換來一句沒關係
Not each appology deserves forgiveness.

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    GloriaChiang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()